czwartek, 17 lipca 2014

Let's get it started..:)

Oficjalnie dołączam do grona blogerów! :)
Czekałam na ten moment bardzo długo, wcześniej nie mogłam znaleźć czasu i odpowiedniej motywacji. Cieszę się ogromnie, że już teraz mogę Was powitać na moim blogu. Mam na imię Julia, mam 20 lat, jestem pracującą studentką. Postaram się pokazać Wam, jak codziennie znajdować inspirację, nie popaść w rutynę nie tracić energii a zyskiwać jej więcej. Ciężko jest to wszystko połączyć z pracą, studiami, chłopakiem. A jednak - można! :) To jasne, takich blogów są setki czy tysiące, lecz postaram się aby mój nie zginął w googlach, a wyróżniał się i był przez Was chętnie odwiedzany. Od gotowania, przez modę, podróże...czekam na Wasze opinie, pomysły i pytania!

an.inspiration.create@gmail.com

ps. Następna notka już wieczorem - o glossybox :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz